Thursday 2 August 2012

dia setia menjadi pendengar.

assalamualaikum..
kalian yg sdang membaca entry yg dilahirkan ini, jgn tertipu, sdang mnaip ini bukanlah pmilik blog ini. tp biarlah mnjadi rahsia antara sang penaip dan pemilik blog ini. aku, yg sdang mnaip dcni ingin khabarkan yg aku tiada apa hubungan yg serius dgn pmilik blog ini cumalah kami skadar kawan mungkin. dan sbnarnya, aku tidak taw apa prasaan dia *si pmilik blog* kt aku. yg aku taw dia amatlah pendengar yg setia. setiap laharan aku didengarnya, setiap rungutan aku sabar didengarnya, kekadang dia bg aku nasihat yg berguna. 
walau aku sering abaikan dia, dia tetap kata aku mnjadi pnyeri hidup dia. walau aku jauhkan dirinya, tp aku taw aku dekat d hati dia mungkin. tidak mungkin jugak aku prasan sorang2, walau aku xboley baca apa  isi hatinya, walau dia xpenah skali pun lafaz apa prasaan dia kt aku, tp aku ttap hargai dia yg singgah dalam hidup aku, mungkin skadar singgah atau mungkin jugak trus brmastautin dalam hidup aku, cuma boleh berserah. biar Allah yg tentukan sapa lah dia untuk aku. the way he treat me, the way he care me, the way he    stare to me. only Allah know, his feeling to me. aku xnak brharap apa2., aku cuma boleh berdoa agar dia trus mnjadi pendengar yg setia untuk aku. walau ada insan yg lebih baik dari aku ditakdirkan untuk dia, aku berserah. aku sentiasa doa agar dia bahagia. dan sebaliknya, walau ada lelaki yg lebih baik ditakdirkan untuk aku, aku trima. tp aku akan terus ingat si pendengar yg setia ini dan aku xmungkin lupakan dia. dan harap persahabatan ini akn mnjadi prsahabatan yang abadi. :)

p/s: untuk awak biskut bintang yg jugak pmilik blog ini, trima kasih cz sudi pinjamkan telinga awak untuk dengar cerita2 saya. dan saya mintak maaf sngat2 sbb mnceroboh blog awak dan lahirkan sebuah karangan untuk awak d cni, tq :)


No comments:

Post a Comment